Головна » Статті » Мої статті

На «Укрзалізниці» лад наведено, на черзі – торгові порти

МіткиХюндай, Колесніков, Козак

Мінінфраструктури ще за Колеснікова навело на «Укрзалізниці» такий лад, що пасажири масово пересідають з поїздів на автобуси, а профільна профспілка вперше за багато років виступила з протестами і пригрозила, що в разі неприйняття заходів (щодо усунення вимагання хабарів за посаду і будь-яке робоче місце, здирання частини зарплат «за лояльність») оголосять безстроковий страйк. Після цих подій, які суттєво доповнили чудернацькі пригоди корейських «хюндаїв» на українській колії Віктор Янукович доручив уславленому мінінфраструктурі зайнятись портами. В чітко визначеному напрямі – передача в концесію з подальшою приватизацією. Не секрет, хто особливо очікував цього рішення – компанії Олександра Януковича вже намітили найлакоміші шматки розкішного портового пирога – їх структури вже опановують грузові і доларові потоки трьох портів – Одеського, Ілічівського, та «південного».

Нинішній міністр Козак ще будучи Генеральним директором «Укрзалізниці» показав  як свій норов, так і здібності. Обійнявши посаду він одразу попередив, що без державних дотацій відомство спочатку знизить пасажироперевезення на 40%, а далі і зовсім загнеться. Щоб в такий нехитрий спосіб стати приватною власністю. Тепер реформатора залізниць перекинули на портовий фронт. Треба сказати, що наші торгові порти працюють настільки «ефективно», що 18 українських портів переробляють приблизно стільки ж вантажів, як один румунський – Констанца.

Після приходу Козака на пост міністра можна очікувати ще більших див, ніж на «Укрзалізниці». Все готов до того, щоб державна власність потрапила в руки «потрібних людей». За відповідними законами справа не стане, якщо, звісно ВР не збунтується. Профільний комітет ВР очолив екс-міністр Колесніков – палкий прихильник приватизації всіх видів і ступенів, А до чого веде така практика –відомо. Можна згадати, що сталося з потужним Чорноморським пароплавством, коли його реорганізували в «Бласко»і пустили по рукам. Скільки путящих суден залишилось після цього в Кості-моряка? Жодного. Така доля готується і торговим портам. На цю ж тему читайте в статтях «Укрзалізницявід Кирпи до Козака», «Без Колеснікова але з «Хюндаєм» і Козаком», «Бедлам на залізниці», «За все заплатить пасажир», «З «Мерседеса на «Хюндай»,


Категорія: Мої статті | Додав: boleslav (02.08.2013)
Переглядів: 315 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: