Головна » Статті » Мої статті

«Укрзалізниця» знову потрапила «не на ту путю»…

         Залізничне відомство під проводом вкрай скорумпованого Мінінфраструктури, яке знищує всю транспортну галузь, в черговий раз пускає свої потріпані часом і «дбайливим» доглядом потяги «не на ту путю». Втім, такої операції ще не бувало. Поїзд зі Львова, замість того, щоб слідувати до Запоріжжя, почимчикував до Дніпропетровська. Самі залізничники узнали, що поїзд пустили «не на ту путю» лише тоді, коли пасажири з квитками до проміжних станцій забили тривогу – їх не туди завезли. Лише тоді очільники недолугого відомства схаменулися і почали маневри, щоб хоч посеред дороги відкорегувати маршрут.

         Як зазивай ведеться, в лінивих до роботи і жадібних до дармових грошей, з залізничного відомства постійно лунає скиглення про збитковість пасажироперевезень, брак якісних вагонів і бюджетних коштів. Але скільки ціни на квитки та на тарифи не підвищують – ефект нульовий. І ясно, чому. Для перевезення звичайних українців вагонів бракує. Зате корумповані чиновники і товстосуми мають змогу фрактувати цілі вагони – салони з джакузі і більярдними, а то й за наряджувати цілі потяги. В розпал літнього сезону, коли до південних морів не було квитків, і їх можна було придбати лише в спекулянтів за подвійну-потрійну ціну, по залізничним коліям країни розїзджали цілими зграями потяги для обраних.

         Корупціонери, до рук яких потрапила «Укрзалізниця», явно переходять межу допустимого. Це підтверджують десятки історій, які свідчать, що додаткові кошти, які здирають із рядового люду та чужого бізнесу, попадають «не на ту путю». Підвищення цін з одночасним зменшенням рухомого складу і ігнорування потреб вітчизняних виробників з наданням переваг недолугим «Хюндаям» - все це стало клінічною патологією. Відомство, яке протягом трьох років займається відвертим здирством, заслуговує не додаткових коштів з бюджету та гаманців українців, а… повного розгону злодійської верхівки. Без таких заходів зрушень не буде.

         Схоже, чинну владу нинішня ситуація цілком влаштовує – корупціонери жирують, а з рядового люду здирають все, що можна. При цьому, махінатори-інфраструктуриники чомусь забувають, що залізничний транспорт – найбільш вразливий. Щоб привести до пам»яті тих, хто знахабнів, не треба навіть до столиці їхати. Жителі кожної станції, особливо з числа тих, на яких поїзди перестали зупинятися, можуть зробити так, що до них для звіту з»явиться корупціонер будь якого рангу. А коли так поступлять жителі не однієї, а більшості станцій – тут і «Беркут» не допоможе. На цю ж тему читайте «Бедлам на залізниці», «На «укразлізниці лад наведено, на черзі торгові порти», «Як Мінінфратсруктури транспортну галузь знищує», «Порти перевіряють на вошивість», «Укрзалізниця від Кирпи до Козака»

Категорія: Мої статті | Додав: boleslav (10.18.2013)
Переглядів: 326 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: