Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 254
Показано матеріалів: 231-240
Сторінки: « 1 2 ... 22 23 24 25 26 »

Королевська йде шляхом Тігіпка

Едуард Русяновський

Мітки: Про що мовчить Королевська? «Кандидати від народу» чи рекрути ПР? Чи можна двічі обманути виборців одним і тим же шахрайським прийомом?

Мої статті | Переглядів: 401 | Додав: boleslav | Дата: 08.09.2012 | Коментарі (0)

Едуард Русяновський


Мої статті | Переглядів: 366 | Додав: boleslav | Дата: 07.16.2012 | Коментарі (0)

Едуард Русяновський

Путін приїхав на Кубань, зокрема, і для того, щоб прикрити від народного гніву губернатора Краснодарського краю – «героя» Тузли Олександра Ткачова.

Мої статті | Переглядів: 360 | Додав: boleslav | Дата: 07.14.2012 | Коментарі (0)

Едуард Русяновський

Мітки: Чому так мало українців змогли насолоджуватися майстерністю футбольних грандів. Майстри перепродаж з НТРКУ. Жителів прикарпаття виручали телеканали Польщі, закарпаття -  Угорщини, а східних регіонів – російські телевізійники. Удар безвідповідального бізнесу по патріотизму. Поправили справу, як завжди… в свинячий голос.


Мої статті | Переглядів: 461 | Додав: boleslav | Дата: 07.11.2012 | Коментарі (0)

Едуард Русяновський


Мої статті | Переглядів: 328 | Додав: boleslav | Дата: 07.11.2012 | Коментарі (0)

Едуард Русяновський


Мої статті | Переглядів: 384 | Додав: boleslav | Дата: 07.08.2012 | Коментарі (0)

Кооперативний рух розширує горизонти

Єліанд ГОЦУЄНКО

Мої статті | Переглядів: 2372 | Додав: boleslav | Дата: 07.08.2012 | Коментарі (0)

 Едуард Русяновський

або  Соціально-безвідповідальний бізнес

МіткиОдним транспортні негаразди приносять доход, а іншим – не дають працювати і жити. Чому транспорт з локомотиву економіки перетворюється в її гальмо. Безвідповідальні «ігри» з транспортом несуть небезпеку для всіх.  «Хюндай» - тест для Мінінфраструктури.

Мої статті | Переглядів: 369 | Додав: boleslav | Дата: 06.25.2012 | Коментарі (0)


Мітки: Позиція депутатської більшості і момент істини. Несподівана поразка в мовному питанні. Литвин тікає в мажоритарний округ. «Тушки» розтушковуються. Литвин з переляку закликає ВР саморозпуститися. Моральний стриптиз Колесніченка – Боже мій, яка гидота. Коли виграє попутник, а програє партія, яка його прихистила.

Перемога в затяжній мовній війні, як і в інших запеклих битвах розпочинається не тоді, коли ряди захисників здаються непохитними, а – коли ще вчора всесильних переможців пронизує почуття невпевненості як в правильності дій, так і в перспективах досягнення мети. Мабуть, вперше після приходу до влади бастіон  самовпевнених регіоналів «посипався». Та так, що це помітили всі. І розпочався цей сумний для партії влади процес зі святої корови – депутатської більшості ВР. Мовне питання само по собі, а також ті брутальні методи, якими його проштовхували в ВР в сподіванні на черговий бліцкриг, бумерангом вдарили по єдності провладних рядів. Збунтувалися не члени КПУ, які на всіх передвиборних перехрестях шпетять олігархів і їх поплічників  з ПР. Політики, які присвоїли собі ім’я комуністів якраз при розгляді мовного питання ще раз продемонстрували собачу вірність своїм патронам по коаліції і готовність іти в мовному питанні набагато далі, ніж самі регіонали. Тобто націлені на те, щоб не просто сприяти обмеженню вживання української мови, а й гарантовано забезпечити її знищення, замінити російською.

Мої статті | Переглядів: 362 | Додав: boleslav | Дата: 05.28.2012 | Коментарі (0)

Едуард Русяновський

МіткиЗатіяні реформи наносять удар по виживанню населення. Бідних стане більше. Без транспорту і без роботи. Поїзди для обраних.

Якби наші ЗМІ не уподібнювалися страусам і не ховали голову в пісок, а давали оперативну і достовірну інформацію, то суспільство було б шоковане. Від звістки про те, що насправді несе з собою чергова реформа нинішньої влади – на це раз в державній структурі під назвою «Укрзалізниця». Навіть розсіяна і згладжена інформація, що зрідка проривається свідчить, що в залізничному відомстві та Мінінфраструктурі допускаються помилки, (або щось більше за них) які треба було б терміново виправляти. А зробити це буде тим важче і дорожче, чим далі просунуться новації самовпевнених чиновників, які без громадських обговорень і навіть без попереджень населення самочинно затіяли зміни, які торкаються кожного жителя країни. Бо йдеться не про якісь корективи в графіках руху поїздів, а про кардинальні зміни в підходах, методах і напрямах роботи найпотужнішого державного відомства. Втім, перший віце-прем’єр Борис Колесніков, діставши підтримку Кабінету Міністрів разом з чиновниками залізничного відомства поводяться з «Укрзалізницею» не як з державним підприємством, всенародним надбанням, а як із власними об’єктами бізнесу – ресторанами чи супермаркетами.

Мої статті | Переглядів: 389 | Додав: boleslav | Дата: 05.21.2012 | Коментарі (0)

1-10 11-20 ... 211-220 221-230 231-240 241-250 251-254